نوشته شده توسط : وصالی

آیا به دنبال یک کاغذ دیواری خوب هستید؟

کاغذ دیواری سه بعدی برای شما مناسب است یا انواع دیگر؟

در اخر کدامیک را انتخاب کنیم؟

درکاغذدیواری سه بعدی بخش‌هایی برآمده و بخش‌هایی فرورفته به نظر می‌آیند. به همین سبب بیننده در وهلۀ اول گمان می‌کند آنچه می‌بیند کاغذدیواری نیست، بلکه نمای برجسته‌ای است که روی دیوار کار شده. به عبارت دیگر سه‌بعدی بودن طرح آن را واقعی‌تر و ملموس‌تر می‌سازد.
طراحان دکوراسیون داخلی، کاغذدیواری سه بعدی را بسته به طرح و رنگ آن در فضاهای مختلف اداری، پذیرایی، فروشگاهی و پشت TV به کار می‌برند. در فضاهای بزرگ و پرنور می‌توان تمام دیوارها را با کاغذدیواری سه بعدی پوشاند. اما در فضاهای کوچک یا کم‌نور بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی توصیه می‌کنند که کاغذدیواری سه بعدی را تنها روی یک یا دو دیوار به کار بریم و سایر دیوارها را با کاغذ دیواری ساده بپوشانیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

دکوراسیون سه خط فعال در استان قم آماده ارائه خدمات در زمینه نصب پارکت و کاغذ دیواری در قم به مشتریان گرامی می باشد.

نصب پارکت و کاغذ دیواری در قم

از آن جایی که نصب کاغذ دیواری و پارکت در قم و تهران تفاوت زیادی ندارد و قیمت آن با توجه به جنس محصول مورد نظر مشخص می گردد. به هر میزان که زیرکار کاغذ دیواری مورد نظر صاف تر باشد و سرعت نصب آن بیشتر باشد، هزینه نصب کاهش خواهد یافت.

هدف دکوراسیون سه خط از ایجاد این بستر، دسترسی راحت تر و با سریعتر مشتریان به محصولات فروشگاه و بررسی و انتخاب دقیق تر می باشد.

پارکت و کاغذ دیواری در قم

 

پارکت در شهر قم

دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان در قم

فروشگاه سه خط با ایجاد یک بستر گسترده با محصولاتی متنوع تلاش دارد تا بهترین خدمات و محصولات را از طریق فضای اینترنت به مشتریان گرامی در استان قم ارائه نماید. از این رو دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان در قم یکی از خدمات مهم این فروشگاه می باشد.

معرفی شهر قم

قم یکی از شهر های مرکزی ایران است که در نزدیکی تهران، پایتخت ایران واقع شده است. آب و هوای قم اغلب گرم و خشک است و به سبب وجود آثار باستانی و مراکز زیارتی مهم از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(ع) و مسجد مقدس جمکران همه ساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر نقاط دنیا می باشد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

 

 تشکر از شما


:: برچسب‌ها: نصب پارکت و کاغذ دیواری در قم,دکوراسیونی در قم ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

آیا می دانید منظور از طراحی دکوراسیون داخلی منازل ایرانی چیست؟

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به این موضوع بپردازیم.

ایرانیان از گذشته تا به امروز با استفاده از فرهنگ و تمدنی که داشته اند از ایده های بسیا زیبایی برای طراحی های دکوراسیون داخلیه منزل خود استفاده می کنند.در سال های اخیر با وجود شبکه های جدید و پیشرفت تکنولوژی تغییرات بسیاری در طراحی دکوراسیون های داخلی منازل ایرانی ایجاد شده است. اطلاعات بیشتر در دکوراسیون سه خط قم

دکوراسیون منازل ایرانی

دکوراسیون داخلی منازل ایرانی امروزه ترکیبی از فرهنگ ایرانی و دنیای مدرن شده است و در عین حال زیبایی و شک بودن خود را حفظ کرده است.استفاده از وسایل مدرن و شیک زیبایی بسیاری را به منزل های ایرانی داده است.نور پردازی در طراحی داخلی منازل از اهمیت بساری برخوردار می باشد.در تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون داخلی منازل ایرانی را می بینید که اتاق های پذیرایی با چیده شدن مبل های راحتی زیبایی بیشتری پیدا کرده اند.

دکوراسیون ایرانی

 تشکر از همراهی شما با ما



:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون داخلی منازل ایرانی چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()